Facebook

30 de gen. 2007

Orto-world



Fa uns anys vaig imaginar un món on tothom patia de mal d'esquena, tothom tenia el coll tort i estaven demacrats de no dormir.

Aquell món imaginari no difereix molt de la realitat, esclavitzats pel nostre progrés, hiperactius a saber de tot el que passa d'ací a les antípodes, treient el màxim rendiment a les 24 hores del dia, i tot per a qué? som feliços realment? gaudim de la gent que ens envolta?

Per aquest motiu aquest cap de setmana he creat aquest dibuix "Consumit" , concepte que defineix molt bé tota la reflexió d'aquest article, el temps llençat en coses que ens esclavitzen i ens agoixen, però que molts cops crean un efecte placebo, fals miratge que ens fa sentir bé, però no del tot.

Poc a poc intento deixar enrere costums que em lliguen i no porten enlloc, aquest mes estic cel·lebrant que ja fa un any vaig oblidar-me de fumar, i així fins avui.Si algun cop deixeu de llegir noves ratlles en aquest bloc, potser és que m'he alliberat també de la tecnología...

5 comentaris:

  1. la tecnologia ben administrada no t'esclavitza... tampoc cal que tornem a les cavernes per sentir la llibertat, tot el la justa mesura!

    ResponElimina
  2. per cert, m'agrada molt el dibuix!

    ResponElimina
  3. celebro, que t'agradi el dibuix.
    Respecte a la llibertat, jo crec que cadascú la percep d'una manera diferent, és més, una mateixa persona pot veure-la de diferents maneres al llarg de la vida, valors que abans l'alliberaven ara el poden escanyar.

    Salut! :-)

    ResponElimina
  4. suposo que tenim el coll tort perquè semprem estem mirant cap al davant o cap al darrera, i ens oblidem de mirar el que tenim sota els nostres peus que és el que realment ens hauria d'importar, felicitats pels dibuixos

    ResponElimina
  5. ei màrius, molt bona l'interpretació respecte a lo del coll i la visió del futur i el passat. Gràcies, m'acabes de donar una idea

    ResponElimina