Facebook

9 de maig 2014

Susanna Ginesta @sginesta anirà al CatalunyaExperiencie trip 2014



Enhorabona @sginesta m'ha fet molta il•lusió que una de les meves millors amigues a instagram gaudeixi del #catalunyaexperience2014 tal com ho vaig fer l'any passat jo.

Va quedar segona l'any passat i em va sapiguer greu per ella. Ara a gaudir de l'experiència que per a mi va ser com un somni (tret per l'anglès que el porto fatal jeje)

De la resta de participants al concurs també hi ha que els conec i sé que tenieu moltes ganes, tb em sap greu per vosaltres, suposo que el jurat ho ha tingut molt difícil perquè tots tenien quelcom que els feia especials, però un tret comú, que tots estimem la nostra terra, un petó per tots.

Susanna és de La Garriga, periodista freelance, amant de la natura i de la nostra terra.

Usuària d'instagram i twitter  molt activa, i la reclamen a molts esdeveniments perquè saben que sempre farà bona difusió mediàtica.

Jo la vaig coneixer l'any passat quan l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ens va convidar a promocionar el seu municipi, i des de llavors no hem perdut mai el contacte.

Enhorabona Miss CatExperience 2014 !!! :-))) <3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada