Facebook

6 d’oct. 2007

sonimagfoto

Ahir vam anar a Sitges a sopar a casa de la germana de T. i ens vam quedar a dormir per poder anar al Sonimag.

A mi veure tantes càmeres i tot l'univers d'accesoris que l'envolta m'agrada molt. I serveix per adonar-te com ha canviat el món de la fotografia, veient uns estands gegants dels que han anat creixent i altres anecdòtics dels que els hi ha costat fer el pas d'analògic a digital. Clars exemples de capdavanters Canon, fuji o Sony, mentre que la representació d'Agfa - de gran bon nom al passat anàlogic- era accidental.

D'altra banda comença la guerra propagandística del Blue-ray, hi havia un estand enorme patrocinat per philips, sony, etc... si els gegants es decanten per aquest sistema, poca cosa tindrà a fer l'altres que ja ni recordo el nom.

També seccións de representació informàtica, no hi havia cap d'Apple per si sol, però si en col·laboració amb altres, i molts estands tenien Macs com a clar exponent del retoc digital.

A la fí he pogut veure la Cintiq, primera pantalla tàctic per al retoc digital de Wacom, quina passada.

Després hem anat al Fnac, per mirar proper MAc que em vull comprar, però fins que no surti el nou sistema operatiu Mac Os X 10.5 Lepard, no em compro rés. Després hem mirat els HD per guardar info, em sembla ke mediamarkt els té més barats. La música la he trobat molt cara, jo no em gasto 18 euros en CD ni boig. I he acabat a la secció de llibres de disseny on m'he comprat aquests.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada