Facebook

28 de febr. 2007

Jorge Bucay

Els contes de Jorge Bucay els vaig descobrir fa uns 4 anys. La meva amiga Júlia - que viu a Màlaga - ens va regalar un cd de contes per a que el viatge en cotxe fins allà fos ben agradable. I ho va aconseguir, va ser un viatge màgic i molt relaxat.

Ahir vaig anar a dinar amb O - el meu cap , S no va poder venir perquè tenia obres a casa - i la C, una clienta molt especial amb la que maquetar un llibre es fa una experiència inoblidable. Vam acabar a 2/4 de 3 al Vinatxo (Reus) un lloc de cuina informal casolana de bona qualitat, que bo que estava tot - l'amanida de mar, la coca de samfaina, el carpaccio de bacallà i el carpacccio de ceps amb foie-.

Les postres va ser un moment dolç per partida doble, primer per la xocolata que vaig menjar, i després pels llibres que ens va regalar a cadascú. Precisament el llibre Cuentos para pensar de Jorge Bucay, i això és el que segur farà aquest llibre, pensar en un grapat de bons de records de tota la gent que he estimat, estimo i estimaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada