Facebook

2 de març 2007

Taschen

Taschen és una editorial especialitzada en llibres relacionats en el món de l'art, el disseny, la fotografia, tendències, etc... Hi podeu trobar llibres d'autor caríssims i llibres temàtics a preus molt barats.

Avui he entrat perquè el meu amic M havia fet menció en el seu bloc a un llibre d'aquesta editorial. Jo ja havia sentit parlar d'ella perquè sempre que vaig al Fnac acabo a la secció de disseny i art, i alguns dels títols ja em sonaven.

Aquest cop no he comprat cap llibre de disseny, sino 4 llibres relacionats amb l'art.



Sembre m'he sentit fascinat per la seva obra, de fet quan estava a l'escola d'art vaig fer un estudi sobre la seva pintura en relació amb l'art de Nova Guinea.



El pop art també ha estat una corrent de l'art que sempre m'ha agradat, pel seu intent d'apropament a la societat que li va tocar viure, i Andy Warhol va ser un bon exemple.



Crec que aquest llibre pot ser interessant per ampliar els coneixements de l'art actual concebut a partir de les noves tecnologies.



Llibre que parla de l'obra d'uns quants artistes destacats en aquest camp, com la Marina Abramovic que ja vaig dedicar-li un comentari abans d'ARCO i pel que sembla va triomfar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada