Facebook

16 de febr. 2007

La UOC no menja pomes

pomaJa comença un nou semestre a la UOC, i tinc en tinc ganes. M'he matriculat de 4 assignatures, o sigui que ja puc amortitzar els 600 euros que m'he gastat.

Per qui no ho sap, la UOC és l'Universitat Oberta de Catalunya, i trobo que està forca bé per a la gent com jo que no tenim temps d'anar a una universitat presencial.

L'únic que no m'agrada és el fet de que la majoria del programari és per a Windows. Ara darrerament intenten canviar la cosa incorporant programari lliure de linux, però com sempre s'obliden del Mac. Jo en tinc dos i em sento discriminat en aquest aspecte, sempre tinc que fer mil invents amb els emuladors de PC, o consultant per internet buscant programes equivalents.

Menys mal que avui en dia, sempre hi ha gent de bona voluntat que escriu programes per les plataformes menys afavorides.

Mentre, microsoft treu nous sistemes operatius per enlluernar al gran públic, que no sap que les meravelles d'interfície i funcionalitat que ofereix, fa anys que les gaudim els de Mac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada