Facebook

6 de nov. 2013

www.fototurista.com

Tenia ganes de crear un bloc amb les experiències viscudes viatjant per totes les meravelles que ens envolten, turisme de proximitat. Per això sorgeix foturista.com per poder completar amb una mica d'informació les meves imatges a l'instagram. Com m'agradaria arribar tant als meus seguidors de Catalunya com d'Espanya, aquest serà un projecte bilingüe. De moment ja he publitat 4 posts, Chulilla ( de la meva darrera experiència en blogtrip per València), Tarragona ( la ciutat on visc fa 16 anys), Pals ( el meu lloc preferit de l'Empordà) i Siurana (la nostra escapada més propera per gaudir de la natura i diferents esports). Poc a poc aniré omplint el bloc de nous llocs, noves imatges, algunes inédites al meu perfil d'instagram. Espero que us agradi i us serveixi com a petita guia per poder descobrir racons bonics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada