Facebook

22 d’abr. 2007

Diumenge pel Delta



Diumenge al matí ens van passar a buscar A i O, i a les 10,30 ja érem al delta, vam llogar unes bicis i vam estar dues hores recorrent els caminets que envolten els camps de conreu de l'arròs.

El color verd encara no és predominant perquè els camps no estan negats d'aigua i les plantes tenen un verd apagat. Tinc ganes de tornar més endavant en plena època de conreu.

Vam tornar les bicicletes per dinar un arròs negre i una paella, meitat i meitat cadascú.

Ja entrada la tarda, vam fer la migdiada vora el mar, però jo inquiet vaig començar a caminar intentant agafar el miratge que sempre estava a la mateixa distancia.

Les gavines jugaven a la vora, i conscients de la meva proximitat vam desaparèixer per l'horitzó.

Vaig tornar cap a el campament base, de camí un altre miratge em retornava la il·lusió òptica que els tres dormien sobre les aigües.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada